00:00
00:00
View Profile BlastTheRiolu
I'm a young beginner animator creating 'toons here and there.
I'm working on 8 episodes long series called Bunnytos. It's pretty meh-ish so far but it'll get better.

Yan @BlastTheRiolu

Male

Drawing random thing

School of bullshit

France

Joined on 2/7/19

Level:
4
Exp Points:
147 / 180
Exp Rank:
272,828
Vote Power:
3.87 votes
Rank:
Civilian
Global Rank:
263,997
Blams:
0
Saves:
3
B/P Bonus:
0%
Whistle:
Normal

Posted by BlastTheRiolu - April 20th, 2020


I haven't been active on NewGrounds lately...

Apart from rating some toons and stuff COUGH COUG-


Anyway , the next episode of Bunnytos is in work at the moment.


We can show you previews so far : https://www.youtube.com/watch?v=UzVy6GXZ3x4 and https://www.youtube.com/watch?v=FzQJvaluzwU


This episode is gonna be a little longer tho cuz i don't wanna rush it like Episode 1 to 3 (if you wanna see episode 2 , here you go , it's kinda... meh : https://youtu.be/OXN5sYWMbNA).


It'll also be Season 1 Finale , explaining why it's taking time to make it.


Me , PZK and everyone involved in the making of this episode hope you will like it , we put our hearts into this one !


Thank you for reading this and hope you have a wonderful day !


Tags:

1

Posted by BlastTheRiolu - October 22nd, 2019


"What the fuck's a Bunnytos ?"

You might be asking (or not idk).

Bunnytos is a 8 episodes long animated series. It's about a bunny family living in the town. We mostly have the misadventures of Utsu and Kyu , they get themselves into lots of trouble. The first episode won't be very long tho (it's about 1 minute and an half) , but episode 2 will be a bit longer i guess (It'll be an Halloween episode ^^).

Normally , Episode 1 is uploading tommorow. Anyway Bye :)


Tags:

Posted by BlastTheRiolu - September 30th, 2019


FINALLY !

I've finally learned Flash correctly , from Flash 5 to 8 , i know how to tween (not amazing tho) but all i need to know is how to animate frames while it's tweening , it's still a mystery to me , i just don't know how to do that.

But yeah , after that , i'm a okay-ish animator (i'm at Studio Cacti EW Saloonatics level of animating)...

Now i can work on my own projects without asking people for doing the animation for me.

Hope you'll like the animations i make here :)


Tags:

1

Posted by BlastTheRiolu - February 7th, 2019


Hello i'm garbag-

*cough cough*

Hello , i'm BlastTheRiolu (or Blast for short). I'm kinda new to Newgrounds but not really since i've been watching Eddsworld on this site around 2010/2011 , and holy crap the site kinda changed , but it's still good tho.

I just wanted to say that i'm not a really great animator or good at making anything with Flash...

I'm gonna try to use Adobe Animate tho...I hope i'm atleast okay at animating with it cuz i used Scratch 1.4/2.0/3.0 to animate and i'm kinda bad at it...

Anyway , that's all i gotta say , see ya...


1